Od 1. do 7. marca 2020 sem bila v Helsinkih na Erasmusovem tečaju, ki nas je vodil skozi nova spoznanja in izkušnje finskih šol, tako osnovnih kot srednjih pa do univerzitetnih let. Tečaj je v okviru EU organiziral Forum Eltern un Schule, jezik komunikacije pa je bila angleščina.
V atriju pred cerkvijo je na ogled dokumentarna razstava "Mandela 27" - kulturni projekt Evropske unije in Južnoafriške republike, ki ga je navdihnila življenjska zgodba Nelsona Mandele.
Ideja PBL oziroma projektnega učenja je, da se dijaki ali učenci ukvarjajo s projekti, ki vključujejo probleme in vprašanja današnjega časa.
Letošnje poletne počitnice se mi je ponudila priložnost, da sem se lahko udeležila Erasmus+ seminarja v Stockholmu na temo »Reading the city«, torej kako »brati« oz. raziskovati mesto ter kako mesto uporabiti kot vir za poučevanje in učenje. Švedsko glavno mesto je zaradi svojih specifičnih geografskih, kulturnih, zgodovinskih in družbenopolitičnih razmer zagotovo odličen prostor za raziskovanje vprašanj glede razvoja in identitete mesta.
Kljub zelo vabljivemu naslovu Erasmus+ seminarja je bila kreativnost usmerjena predvsem na uporabo IKT pri pouku.
Seminar Math-Games za učitelje, ki je potekal na Cipru, je bil odlična priložnost za nadaljnje izpopolnjevanje na področju inovativnih matematičnih pristopov.
Sočasno s seminarjem Math-Games je na Cipru potekalo tudi tekmovanje v kratki predstavitvi neke matematične teme, na katerem so sodelovali tudi učenci Osnovne šole Alojzija Šuštarja.
Gostovanje Montessori osnovne šole v prostorih Zavoda sv. Stanislava je pustilo sledi. Ker sem bila presenečena nad tem, kako zavzeto in samostojno so osnovnošolci delali, sem si zaželela, da bi lahko tudi svoj pouk oblikovala z elementi montessori pedagogike.
Skupina 15 učiteljev iz Belgije, Bolgarije, Francije (natančneje z Reuniona), Nemčije, Poljske, Portugalske in Slovenije je sončni oktobrski teden v Rimu skupaj z italijanskimi voditelji odkrivala raznolike obraze Evrope.