Sočasno s seminarjem Math-Games je na Cipru potekalo tudi tekmovanje v kratki predstavitvi neke matematične teme, na katerem so sodelovali tudi učenci Osnovne šole Alojzija Šuštarja.
Konec februarja sem se v okviru programa Erasmus + udeležila izobraževanja za učitelje Talking to people – inquiry based learning (učenje z raziskovanjem) v Dublinu.
V okviru izmenjav v programu Erasmus se mi je ponudila možnost udeležbe na izpopolnjevalnem tečaju nemškega jezika.
V začetku marca sem se udeležila seminarja Le-Math training course v Krakovu na Poljskem. Na novo sem spoznala dva načina razlage matematičnih problemov.
Najkoristnejši del seminarja o vodenju, ki sem se ga udeležila v okviru E+ projekta Profesionalno osebje za uspešno šolo, je bila seznanitev z različnimi tipi voditeljev in načini njihovega delovanja.
V okviru ekskurzije v Grčijo so dijaki 3. b razreda obiskali jezikovno šolo Aleksandra Velikega v Atenah, kjer jih je sprejel direktor šole in zanje pripravil učno uro.
Na izobraževanju v okviru E+ projekta Profesionalno osebje za uspešno šolo sem preko učenja angleškega jezika spoznala primer dobre prakse učenja jezika skozi improvizacijo. Ta način želim približati tudi svojim učencem na nižji stopnji osnovne šole.
Dr. Dragica Fabjan Andritsakos je s prispevkom Poučevanje grščine kot sredstvo kulturnega razvoja sodelovala na multikonferenci Money Show v Atenah, na kateri se je zbralo več kot 1500 podjetnikov iz Grčije in drugod.
V sredo, 23. novembra, je bila pedagoška konferenca profesorjev in profesoric Škofijske klasične gimnazije posvečena predstavitvi nekaterih že izvedenih izobraževanj v okviru Erasmus+ projektov, namenjenih učni mobilnosti osebja.
V okviru Erasmus+ projekta Profesionalno osebje za uspešno šolo sem se julija 2016 udeležila izobraževanja v Atenah na grško-britanskem kolegiju Aleksander Veliki, kjer sem pridobila veliko novega znanja, domov pa sem se vrnila bogatejša za večje število novih učnih gradiv.