V okviru Erasmus+ projekta Strokovno osebje za učinkovito šolo sem se v mesecu maju 2016 odpravil na seminar na Ciper z naslovom LE-MATH training course, kjer sem spoznal nov pristop k poučevanju matematike.
Spoznali smo dva načina podajanja snovi – prvi je MATHFactor, drugi pa MATHeater. Pri obeh so v vlogi učitelja kar dijaki sami. Pri MATHFactor-ju ima dijak eno minuto časa, da na čim bolj zanimiv in poučen način predstavi nek matematični problem, pri predstavitvi pa lahko uporablja le pripomočke, ki jih lahko drži v roki. Pri drugem načinu predstavitve, imenovanem MATHeater, pa skupina dijakov v približno desetih minutah odigra krajšo igro z rdečo nitjo osrednjega matematičnega problema ali snovi, ki jo želijo predstaviti. Pri tej predstavitivi lahko uporabljajo več različnih pripomočkov, v podporo pa so jim lahko tudi elektronske prosojnice.
Tudi sam nameravam v prihodnje s pomočjo na novo pridobljenega znanja v proces podajanja znanja vključiti dijake in jim s tem še bolj približati matematiko.