Erasmus+ akreditacija 2021–27

Izkušnja bivanja in obiskovanja pouka v predmestju Madrida

Na dolgo pričakovano izmenjavo v Španijo sem se zaradi bolezni odpravila z nekajdnevno zamudo, za kar mi je bilo kasneje zares žal, saj je bilo na izmenjavi vrhunsko.

Zakaj se udeležiti individualne izmenjave?

Dijakinja Ema Zajec, ki je dva tedna preživela na gimnaziji v Garmisch-Partenkirchnu, je zapisala, zakaj bi tudi drugim priporočila individualno izmenjavo.

Utrinki z individualne izmenjave v Valenciji

Gašper iz 4. c je pred božičnimi prazniki preživel dva tedna na individualni izmenjavi na salezijanski šoli v Valenciji, ki deluje v okviru centra Colegio San Juan Bosco Valencia.

Škofijci spet v Belgiji

Prvi teden novembra je skupina dijakov naše gimnazije v spremstvu dveh profesorjev preživela na izmenjavi na Sint-Lodewijkscollege v belgijskem mestu Brugge.


 

 

 

Osnovni podatki

Koordinator projekta:
 Nataša Hanuna

 
Datum začetka projekta:
september 2021

 
Datum konca projekta:
november 2027

 
Program:
Erasmus+, Ključni ukrep 1

Akreditacija za koordinatorje konzorcija mobilnosti nam omogoča nemoteno izvajanje projektov med letoma 2021 in 2027.

V šolskem letu 2024/25 v konzorciju sodelujemo z Zavodom Antona Martina Slomška in Glasbeno šolo Domžale, ki so se pridružili našem partnerstvu.

Zaposleni se bodo lahko nadaljnje izpopolnjevali na različnih izobraževanjih, z obiskom šol ali poučevanjem na šolah, učenci in dijaki pa bodo sodelovali pri kratkotrajnih in dolgotrajnih izmenjavah, s katerimi bodo nadgradili svoje medkulturne kompetence, izboljšali znanje tujih jezikov in napredovali v samostojnosti … Poleg tega bomo k nam povabili tuje strokovnjake s področij, ki jih želimo dodatno izboljšati ali razvijati in neposredno udeležbo omogočili še večjemu številu zaposlenih.

S projektnim partnerstvom želimo vzpostaviti tudi nove oblike sodelovanja in povezovanja med učitelji in dijaki vključenih šol.

Cilji

  • Konzorcijski partnerji v projektu postanejo bolje usposobljeni za sodelovanje v mednarodnem okviru.
  • Udeleženci mobilnosti pridobijo nova znanja in kompetence, preko katerih prilagajajo in
    nadgrajujejo svojo pedagoško prakso.
  • Zaposleni znotraj organizacij v večji meri prepoznavajo koristi mednarodnega sodelovanja in
    povezovanja in ob spreminjanju kulture organizacije bolj celovito pristopajo k posodabljanju pedagoških pristopov.
  • Projektno partnerstvo razvije učinkovite načine implementacije in konsolidacije projektnih
    rezultatov ter njihove diseminacije zainteresirani strokovni javnosti.

© 2018 Zavod sv. Stanislava. Vse pravice pridržane.

Zavod sv. Stanislava Skip to content